יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

גילוי מרצון

ישראלים שיש להם הכנסות לא מדווחות בישראל או בחו"ל עשויים להיות חשופים להליך משפטי פלילי בגין עבירת מס. נוהל הגילוי מרצון הוא נוהל המתייחס לדיווח יזום למס ההכנסה על הכנסות מחוץ לגבולות המדינה או כל הכנסות שלא מדווחות לרשויות המס בישראל באופן אוטומטי. כאשר נוצר מצב שבו ישנן הכנסות אשר לא דווחו לרשויות המס מבעוד מועד, מומלץ להיעזר בעורך דין יועץ מס ולפעול בדרך זו.

הבוחרים לנקוט בהליך גילוי מרצון זוכים בהתחשבות מצד רשות המסים ואי העמדה לדין- כך שלא ינקטו נגד המגלה צעדים משפטיים בתמורה לגילוי היזום. ישנן מדינות אשר בהן אף נקבע שיעור מס נמוך יותר באופן יחסי להכנסות אשר דווחו בדיעבד. רשות המסים בישראל מעודדת תיקון דיווחים שגויים והצהרה על כספים שלא דווחו ולמעשה מעודדת את האנשים לפעול בצורה אמינה כלפי הרשות. לכן היא מתחייבת לאי נקיטת צעדים משפטיים כלפיי אלו שיגיעו להתוודות מרצונם החופשי.

כיצד נוכל לעזור לכם?

על מנת להגיש את הבקשה לגילוי מרצון, בין אם היא מוגשת ביחס להכנסות בישראל ובין אם ביחס להכנסות בחו"ל, יש צורך בסיועו של עורך דין מס. 

למשרד דורון-טיקוצקי-צדרבוים, המורכב מעו"ד ורו"ח יוצאי רשויות המס ומשרד המשפטים בקיאות ייחודית וניסיון רב בייצוגם של ישראלים המבקשים לנטרל את חשיפתם הפלילית שמקורה בעבירות מס שביצעו, בארץ או מחוצה לה, אם במודע ואם שלא במודע, ובכללן – אי דיווח על חשבונות בנק ופירוטיו בחול או בארץ, אי דיווח על עסקים ו/או נכסים הנמצאים בארץ או בחול , אי דיווח על הכנסות שחורות שהופקו בארץ או בחול, שימוש בחשבוניות פיקטיביות, דרישת הטבות מס או פטורים ללא זכאות אמתית ועוד צוות המומחים של משרדנו ידע לייצגך בנאמנות ובדיסקרטיות מוחלטת אל מול רשויות המס השונות ובכלל זה מול רשויות המס האמריקאיות, תוך שמירה על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

 ההליך יהיה כרוך בהסרת המחדל אל מול רשויות המס וסיום הפרשה מבלי שיינקט כנגד הלקוח הליך פלילי כלשהו ובכלל זה – לא יוגש נגדו כתב אישום.

למידע נוסף הכנסו לאתר www.dt-law.co.il

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה