יום שני, 10 בנובמבר 2014

ייעוץ מס לעסקים ופרטים

חובת המס חלה על כולם. החל מהעסקים הגדולים ביותר ועד לקטנים ביותר ואנשים פרטיים. לכן, מומלץ להיות בקיעים בתקנות המס ולקבל את הייעוץ המתאים לשם כך.

ייעוץ מס הוא למעשה אותו ייעוץ הניתן בענייני מסים ממי שמוסמך לכך- בדרך כלל יהיה זה עורך דין המתמחה בענייני מיסוי ואת שירותיו ניתן להשיג במשרד עורכי דין או באופן פרטי. יעוץ זה נוגע לתחומים של תשלומי מסים לרשויות המדינה, הקלות במס, החזרי מס, תיאומי מס, עלויות מסים עבור פעולות ותשלומים מסוגים שונים ועוד.

תחום זה הנו תחום רחב היקף הנוגע לעולם החוק המשפט והכלכלה ומשלב תחומי ידע רבים ומעמיקים שמי שאינו למד והוסמך לכך בקלות יוכל להיבלע אל תוך שטף הנתונים והכללים, לפספס ולהיקלע לחובות או לאי החזרים ובעיות כלכליות.

לעסקים גדולים בלבד?


ייעוץ מס
מקובל לחשוב שרק עסקים גדולים זקוקים לאנשי מקצוע בנושאי ייעוץ שונים, משום שהיקף ההכנסות וההוצאות הוא גדול ולמעשה אין דרך אחרת להתנהל מבחינה כלכלית ללא הייעוץ המתאים, אך למעשה גם לאנשים פרטיים שאינם מחזיקים בחברה או עסק גדול מומלץ להסתייע ביועץ מס.

הכסף הוא חלק בלתי נפרד בחיינו אשר מבוססים כדרך קבע על הוצאות והכנסות. מן הסתם, לא כולנו מתמחים בכל התחומים ולמי שאינו מגיע מתחומי החוק והכלכלה יהיה קשה מאוד להסתדר ללא הסיוע המתאים.

ויתר על כן, במיוחד כשמודבר באדם פרטי ולא בחברה - המשמעות הכספית היא גדולה יותר ויש משקל רב גם לסכומים קטנים ולכל אפשרות של חיסכון ורווח. לכן, דווקא כאן הייעוץ הוא קריטי.

תפקיד נוסף וחשוב מאוד של יועצי המס מלבד ניהול ספרי החשבונות ועזרה בניתוב הוצאות כספיות הוא ייצוג של אות ואדם או בעל עסק אל מול שלטונות המס בעת הצורך ולהיות למעשה הזרוע המתווכת בין האדם לרשות. כאשר מתייצב מול הראשות אדם הבקיא בכל החוקים ומכיר את תחום העיסוק באופן מקצועי גם התהליכים סביר שישתפרו ויועלו והשגת התוצאות תקרה באופן מהיר יותר.

אם הנכם מעוניינים להבין לחיסכון משמעותי בעלויות והוצאות, לקבל החזרים כספיים שמגיעים לכם מתוקף החוק, לנהל את העסק או את החשבונות הפרטיים שלכם בצורה חכמה ונכונה יותר, כזו שתטיב עם כל הצדדים ובעיקר אתכם, תזכה אתכם בחיים רגועים יותר, בידיעה שאתם מעודכנים ומתמצאים בחשבונותיכם על כל עלויות המסים ההחזרים והחיובים שלהם, אל תהססו לפנות לייעוץ.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה